28 november

Red Dingo idag, och vi red Working equitation, så inte mycket dressyr. Vi red med enhandsfattning en hel del. Det gick rätt bra, jag galopperade två gånger mot tjuren med en lans och klarade av att pricka ringarna båda gångerna.
Föresten, någon som la märke till skitvädret idag? xD Det var lite coolt, för jag såg när regnet förändrades till snö. Var rätt coolt :)


Haha, kolla sån cool bild jag fick. Det är snöflingor :p


En läskig sak som hände idag. Det var att jag mockade inne hos Hamilton idag, och så helt plötsligt lägger han sig ner och rullar runt! Han sparkar hej vilt med benen så jag nästan blir ihjälsparkad där inne, jag tvingas fly ut därifrån och hoppa över skottkärran :o Farlig häst, den där my Hamilton alltså :p




Imorgon är idrotten inställd, så jag börjar 10:30 vilket är väldigt skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0