7 november

Visste ni att när jag var liten så var fyrverkierier det mest läskigaste i världen  enligt mig? Jag gömde mig alltid inomhus när det var raketdags och var livrädd, trodde att en raket skulle explodera på mig mig. Egentligen så är jag lite rädd för raketer fortfarande, vågar inte stå nära dem när de skjuts upp i luften.
Jag på nyår för två år sedan.
 
Idag är min största rädsla sprutor, märkte det igår. Var ju helt omöjligt att låta någon annan hålla min hand och picka hål i mitt finger och ta mitt blod, förstår inte hur så många människor kan göra det utan problem. Jag kan inte låta någon hålla min hand ens, min hand är min hand som ingen utan tillstånd får hålla. Blir för rädd, känslan när en nål ska in i mitt finger gör mig helt svimfärdig, trodde jag skulle svimma igår.
Hemsk fobi, måste ta mig förbi den någon gång. Vet inte hur bara...Aja, jag klarade inte av blodprovet. Jag behöver inte ta ett blodprov på ett tag nu, så jag kan slappna av och lugnt tänka på annat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0