8 oktober

Saker jag hissar!
 
1. Positiva människor i ens liv, snacka om att det verkligen behövs. Man behöver något som alltid är positiv och ser allt från den ljusa sidan :) Som ger komplimanger.
(hehehe, den bilden gjorde jag nyss själv xD )
 
2.Färgglada skal på mobilen. Jag gillar färgglada skal på mobilen för det liksom lyser upp vardagen litegrann och man blir glad :) Typ rosa, gula, blåa, gröna skal är coolt. Fatta vad coolt att ha ett lysande limegrönt skal! Eller ett skal som ändrade färg lite då och då, typ blinkade till olika färger, skulle va något ;)
Saker jag dissar!
 
1. När jag åker bus förbi en busshållplats som heter Petterboda så blir jag alltid lika irreterad när det är busschaufförsbyte. Tar en hel evighet för dem att byta plats! För de måste ju självklart stå stilla och småprata i fem minuter. Så jag dissar busschaufförsbyte totalt!
2. Tuggummin från tuggumminsapparater, haha men alltså jag hatar dem! För de tappar smaken direkt, de förstör tänderna och de tappar smaken direkt. Spara era enkronor och köp en piggelin istället :D
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå jag och min kompis gillar inte heller när dom alltid ska envisas med att byta chaufför vid stationen Petterboda! Tar 10000 år innan dom är klara! XD

2012-11-08 @ 19:45:27
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0