9 november

Nyss så kände jag mig full av energi (kan berott på kaffet) så då bestämde jag mig för att göra en lite mer komplicerad frukost, eller ja mer komplicerad än en skinkmacka eller en skål flingor i alla fall. Gjorde en vacker måltid med skramlad ägg, se så vackert och aptitretande det ser ut!




Sen när jag börjar äta är jag inte ens hungrig, klarar inte ens av att äta en halv macka. För när jag blev sjuk så typ krymte min magsäck så jag orkar inte äta lika mycket längre. Banne den sjukdomen som gjorde det! Jag fick ju inte äta mina vackra skramlade ägg längre :(

Föresten, idag är det kaaallt ute!


Klä på er ordentligt med kläder och dansa regndansen, hehe. Förstår ni? Om man dansar regndansen när det är minus så snöar det ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0