(1 september)

Det här ska jag göra nästa vecka:
 
Måndag: Packa och köpa saker för packningen infmör Barnens ö.
Tisdag: Ska till barnens ö med alla andra ettor på min skola, vi ska sova över där och göra en massa roliga saker.
Onsdag: Kommer hem, sover nog hela dagen efter att troligen ha dygnat. Rider lektion.
Torsdag: Poängjakt (en enkel nollning) och sen prisutdelning och grillfest på kvällen som treorna anordnat.
Fredag: Studiedag!! Ska rida MH.
Lördag: Rida MH.
Söndag: Rida MH.
 
Ser jättemycket fram emot barnens ö, blir det nog jätteawsome :D Klassresor är så roliga.
På barnens ö ska vi tydligen göra lekar, och så har jag hört att vi ska paddla i en timme. Det är kul att paddla, har gjort det en gång i mitt liv. Paddlade med Anthony och pga av mig så vann vi!  Okej, kanske inte pga av mig, men jag kämpar faktiskt på som en arbetsmyra utan att gnälla. Och det var ju ingen tävling, men det kändes som en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0