(1 september)

Red Hamilton idag, först 1 timme i rishuset. Red inte så krävande, red mest bara i låg form, han var väldigt mjuk och fin. Det var mysigt och kul att inte rida jätteseriöst, blev inte så trött då heller. men blev riktigt varm, så jag red då ut i regnet ett tag och då fick vi oss en gratis dusch på köpet ;) Red i 1,5 timme idag, men eftersom jag inte red så krävande så var det inte så jobbigt.
Idag fick Hamilton testa på att äta vitkål, det ska tydligen vara bra för hästar. Han tyckte inte om det, förstår honom... Det här ser inte gott ut:
¨Mitt handavtryck i vitkålen :P Borde ju heta grönkål, det är ju inte vitt.
 
Funderar på att sätta mig och räkna lite matte u, har ändå inget annat för mig. Har rett mycket nergi nu faktiskt, har ju inte gjort så himla mycket idag, bara ridit ett lättdressyr och utepass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0