(11 september)

Idag är et den elfte september, jag vet inte riktigt varför det blir så mycket uppmärksamhet kring det igår. Förra året var det ju inte det lika mycket. Jag tycker bara att det är hemskt med nine eleven, jag tycker inte att det är intressant att prata om det. Se youtube klipp om det, få höra samtal från folk som satt fast i byggnaden, nej. Jag mår bara dåligt av det, så jag tänker inte prata om det!
Jag kan prata om min äckliga frukost, jag åt gröt till frukost idag :O Usch, snacka om att jag svepte i mig det utan att känna efter den äckliga smaken. Det ska väl tydligen vara en bra frukost?
Drömde en konstig mardröm idag. Jag drömde att pappa, jag och Linnea var ute och red i skogen (jag på hamilton) och så bestämde sig pappa för att vi skulle klättra lite. Det läskiga var bara att vid klättrade uppför världens brantaste stup uppåt, jag höll i Hamiltons sadel och hängde neråt med hela kroppen. Sen ramlade vi ner och pappa var arg på mig och lämnade mig ensam för jag skulle fota stupet till bloggen :S Sen kom det en arg fiskmås som sa att den skulle attackera mig, så den flög upp i luften och sen dök den ner för att spetsa mig med sin näbb. Det jobbiga var att jag typ satt fast i marken, jag kunde inte springa i drömmen eller hoppa, så när fiskmåsen skulle spetsa mig så ringde klockan.
Kommer hata fiskmåsar efter den här drömmen..
 
 

Kommentarer
Postat av: Philippa

HAHAHHA, vilken sjuk dröm, hhahaah

2012-09-13 @ 23:59:15
URL: http://boingboing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0