(13 september)

Red Dingo igår på förberedande, han kändes så himla liten även fast han är en av de största ponnysarna på ridskolan.
Han var skitfin, han typ går av sig själv lite grann. Jag hade inte för mig att Dingo var så "lätt" att rida, han var så mjuk och fin. Jag hade för mig att på Dingo så är det enkelt att få för slappa händer så tygeln glappar och det ser ut som om man sågar, men det hände inte idag. Hamiltons ridning fungerade även på Dingo, haha :) Men det är var jag tror. Fin i alla gångarter var han, men jag var ändå inte jättenöjd efter. Vet inte varför, ponny är inte lika roligt längre :/ Funderar på att gå upp på storhäst och söka till hopplaget, för det är hoppning som är kul och om jag inte är med i något hopplag så känns det ingen mening med att rida ponny.
1,5 år sedan, då hade jag den där glappiga tygeln  på honom :P
Nästa vecka är det hoppning på Dingo, det är kul! Jag har ju vunnit KM med honom...
Haha, nä jag har faktiskt inte vunnit KM på honom. Bara det att Minty som jag vann på var ju inne i stallet och jag fick hoppa upp på Dingo för att göra ett ärevarv på häst :)
 
Hoppelihopphoppeli
Red Hamilton också, det gick bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0