(14 september)

Jag känner för att skriva en bok om min klass, haha.. Nä, men en drama skulle jag kunna skriva iaf :P Ikväll är det klassfest ute på Värmdö, det kommer nog bli nice. Fast bussarna går inte på natten därifrån, så vi måste "sova" där, nä då dygnar jag hellre. Jag tycker om min klass, så det blir nog mysigt.
 

Shit, min mardröm är att någon tar min mobil och kollar igenom mina saker. Det hände idag att en kille hade min mobil fett länge, men som tur var så hade han bara spelat spel. Haha, om man har någons mobil så kollar man väl ändå igenom dens mobil? Aja, jag är glad att jag fick ha mina saker ifred. Fast efter det så raderade jag en massa, så nu får vem som helst sno min mobil och titta på saker utan att jag behöver skämmas ;)
Imorgon ska jag soooooova, så blir nog dålig uppdatering, som vanligt ;) För imorgon kanske jag ska på en till fest hos Astrid, men jag vet inte om jag orkar. Får se :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0