(14 september)

Det är rätt bra i skolan nu, måste säga att det är mer roligt att åka till gymnasiet än till högstadiet. På högstadiet gick jag 5 min till skolan, träffade aldrig på något roligt. Skolan var inte så spännande, träffade alltid på samma gamla människor. För att komma till gymnasiet får jag åka 45 minuters buss, träffar alltid på en massa gamla godingar och andra roliga och tråkiga saker. Jag känner inte så många på gymnasiet så mycket nya ansikten (även snygga, hoho), och det äter 3000 människor i min matsal så man träffar ju på en del spännande människor också.
Idag ska vi ha klassfest ute på Värmdö på något landställe, fast vi är inte så många  som ska gå. Men jag tror att det kommer bli bra ändå. Förhoppniingsvis så händer det lite drama :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0