(16 september)

Tänkte öppna mig lite i bloggen, spelar ju ingen roll om ni vet eller inte. Men jag bröt mot mitt löfte att jag inte skulle dricka innan jag är 18 år. Men jag har ett jättebra förhållande med mitt mamma, så hon vet om det. Jag vill inte ha hemligheter för min mamma. Jag väntade i alla fall mycket längre än mina vänner med att dricka, så det är bra i alla fall.
I fredags så var det fest, och jag träffade en kille. Tänker inte gå ut med namn, men jag tabbade mig som fan. Jag berättade hela min livshistoria för honom, ångrar det verkligen. Så det är negativt att dricka, det får en att göra saker som man inte borde göra. Så nu har jag förstört allt med att säga en massa saker som man inte ska säga :(
Hehe, ja det var jag i fredags/lördags :P
Dumma, dumma mig som alltid förstör saker... Saker man absolut inte ska säga som påverkad:
*Vi borde gifta oss
*Jag har två systrar, och den ena har en pojkvän. Men det är lugnt för han är snäll.
*Jag har glömt bort ditt namn igen...
 
Ja, jag typ råkade säga alla dessa grejer, haha :D Hoppas vi har "klassfest" igen snart, det var riktigt kul i alla fall. Fast då ska jag nog köra nyktert, säkrast så ;)
 
Idag red jag Hamilton, men skrittade bara. Japp, nu avslutar jag detta inlägg med en bild på något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0