(17 september)

Funderar på att gå upp på storhäst nästa termin... Jag tänkte kanske söka till hopplaget på storhäst, jag vet att jag egentligen är lite liten för det och skulle behöva lite mer träning på storhäst. Men jag har ju faktiskt hoppat My Hamilton några gånger nu, och jag fick lite blodad tand av det :D
Jag vill hoppa, alltså det är vad jag tycker är roligt med ridning. Jag kommer knappt få hoppa något alls på ponny nu när jag är för gammal för ponnycupen, då känner jag att jag kan utvecklas mer om jag går upp på storhäst och går med i laget där utan åldersgräns. Den enda riktiga storhästen som jag har ridit är ju Hamilton hehe, men han är faktiskt väldigt mycket "stooor" häst så klarar man han så klarar man nog av fler, hoppas jag...
Tänk om jag skulle rida på Zeb någon gång, haha, okej så mogen känner jag mig inte än ;)
 
Det här är bara funderingar, som sagt. Jag är inte säker på om jag är mogen för hopplaget på storhäst än, om det inte är så att de verkligen behöver en till så borde jag nog vänta ett år.
Jag på Lukas förra året på igångskrittningsveckan.
 
Får se hur det blir! :) Kanske stannar på ponny för jag vill ju kvala till KM på ponny... Jag behöver ju inte gå upp på storhäst pga av längden, men jag tycker faktiskt att jag börjar bli lång. Om jag skulle bli mer än 165 skulle jag definitvt gå upp, men jag är 162 nu och det tycker jag är för långt för c-ponny typ. Haha, fatta att jag var 160 cm när jag slutade på b-ponny!
Liiiite stor va ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0