(18 september)

Har gjort lite chai latte, vet inte varför eftersom jag inte tycker om det speciellt mycket. Men det smakade rätt mycket té här hemma :/
Så ska det se ut, min såg ut som en brun mjölk bara :P
 
Förresten, har ni sett One direction barbiedockerna ?
One Direction dolls (© Rex Features)
Måste säga att de är väldigt lika, jag har ju blivit helt okej på vem som är vem eftersom jag har en lillasyster som är en jobbig Directioner. I ordning tror (?) jag, är osäker på de två första att de står såhär: Lou, Lion, Zayne, Harry och Niall. Jag tycker Harry mär den som liknar sig själv mest, men det är riktigt bra jobbat faktiskt.
Vet inte varför jag typ skriver ett helt inlägg om dem, egentligen så hatar jag deras musik efter att min lillasyster spelat den 24/7 och skrikit med i låtarna och bara förstör dem. Det var några låtar som de gjort som var okej INNAN det... De verkar snällare än Justin Bieber i alla fall, för Justin Bieber vill bara ha en perfekt image verkar det som. Haha, ja, jaja, nu lägger jag av med detta inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0