(19 september)

Hoppning på Dingo idag, vet inte vad jag tycker om det. Helt okej, tycker bara att Dingo är lite tråkig. I alla fall i dressyren. I hoppningen så är han också okej. Kommer inte ihåg hur man ska hoppa honom, men jag kör på samma taktik som på Picco. Kort galopp, ta det lugnt och inte vara så tung i sadeln.
Picco är nog lite svårare och starkare då, men lite samma princip är det på dem.
 
Amen gud, vad är det med mig? Jag ser inte fram emot ridningen på ponny längre, det känns inte lika mycket som en utmaning längre. Jag vill hoppa en stooor häst!
Haha, Caffe och Hamilton är dem enda stora hästarna som jag faktiskt ridit på. Jag vet inte varför, men jag får aldrig rida på stora hästar. Emelie bruakde få stora hästar på träningarna och på lektionerna kommer jag ihåg, men jag fick aldrig det. Varför? Kanske beror på att jag inte klarar av dem? Men hur ska man veta om man aldrig sett mig rida stor häst, jag rider ju faktiskt Hamilton varje vecka så jag borde väl åtminstone kunna rida en stor häst som är som en ponny. Men nu har jag faktiskt vuxit på mig lite, har växt i min kropp lite bättre. Är inte längre den där lilla spillevinken som jag var för ett år sedan :P
Kolla så liten jag var :P (caffe stannade och sparkade bakut ett par gånger, därför ser det lite konstigt ut) det var i januari, ofta, haha såg att det var det nu. Har förändrats mycket på några månader 8)
Hahahahaha... 1,5 år sedan. Var en liten spinkelivink ju :D
Nu såhär:
Tycker faktiskt att jag ser lite äldre ut nu, eller jag ser inte lika mycket ut som en ponnyryttare. Och har inte längre de där taniga små benen, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0