(19 september)

Så hiiiiiiiiiimlans kul! Det ska vara extraträningar på ponny, hoppträningar för de som inte är med i ponnycupen. Ville ju inget mer än det vara med i träningslaget, men of course så är träningen på måndagar 15:30. Vad är det för tid egentligen? Jag slutar 16:00 och skulle verkligen inte kunna ta ledigt 2 timmar varannan vecka. Sånt gör mig ledsen och sur :(
Min bästa tid var i alla fall i ponny cupen, fick ju vara med om lagträingar, matcher, lokaltävlingar och så fick jag ju även hoppa på en hoppclinic. Inga sånna chanser kommer jag få nu när jag är för gammal för ponny cupen, det finns typ inget som håller mig kvar på ponny nu längre egentligen. Kanske borde gå upp på storhäst? Om jag inte gillar det så kan jag ju alltid gå ner igen :P
Ska iväg och rida den fina hästen nu i alla fall, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0