(19 september)

I helgen ska vår klass kanske ha en fest på ybc, det är gymnasiet som är våningen över oss. Det roliga är att jag alltid trott att alla där pratar engelska, men dem hade någon linje där som man var tvungen att prata engelska på. Men de hade svenska linjer med, hoppas det för jag tänker inte prata engelska på en fest.
Tänk om festen är på lördag-söndag, då måste ju jag gå vid typ midnatt för jag ska ju tävla på söndagen :( Haha, det känns som jag tar tävlingen på söndag jätteoseriöst, eller jag gör det. Jag känner inget speciellt inför det, jag ska hoppa runt lite på en bana.
Önskade Minty, men som vanligt kommer man väl på någon random häst som man inte önskat. Två gånger när jag inte önskat Dingo har jag fått honom, och han är den populäraste hästen på hopptävlingar. Önskar man honom, nä då brukar man inte få honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0