(2 september)

Anmälde mig igår till klubbtävlingar, anmälde mig till båda hopptävlingarna och ingen dressyr :D Dressyr är inte roligt och en dressyrdag håller på i nästan 10 timmar.
I hoppningen önskade jag först Minty, hon är enligt mig den bästa ponnyn i omhoppning. Vann ju KM på henne, hon hoppar, river inte och hon gör snabba omhoppningssvängar ;)
 
Sen i andra hand önskade jag Daisy, för hon har gått bra med andra ryttare på hopptävlingar. Hon hoppar alltid, kan riva och verkar vara enkel att göra omhoppningssvängar på.
Sen i tredje hand önskade jag Oliv, det är för att han alltid hoppar och för att det går att göra rejäla omhoppningssvängar på hnm. Men han rätt lite energi och kan riva, så därför är han i tredje hand.
 
Måste placera mig minst 1 gång nu för att komma med i KM, om jag inte lottas bort så kommer jag ha 4 chanser på mig. Får hoppas att jag har turen på min sida, hade rätt dåligt med tur förra året. Hade oliv och han rev i grunomgången, hade Dingo och vägrade två gånger, det var mina enda hopptävlingar på 2 terminer. Men eftersom jag var med i ponnycupen så kvalade jag till KM ändå och då vann jag :D
24 karat, haha så länge sen. Det var riktigt kul faktiskt, synd att USS inte har 24-karat längre.
 
Jag som 13 år, och det roliga med det är att jag typ knappt utvecklats något i mitt utseende sen dess.
Det är 3 års skillnad på bilderna, har typ samma frisyr och ser likadan ut. Inte okej! Vet dock inte riktigt vad jag ska göra åt det :/ Färga håret rosa xD
 
Jag kan inte avluta inlägg så bra, det här inlägget skulle handla om tävlingar. Inte om att jag inte utvecklats så mycket utseendemässigt :S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0