(20 september)

Idag joggade vi runt sickla sjön på idrottslektionen, blev väldigt förvånad över att jag har kondition. Rundan var 3,5 km lång, och jag sprang på 16,5 minuter. Var först av tjejerna och fyra totalt av två klasser. Kändes riktigt bra, kanske borde börja jogga lite på fritiden?
Har faktiskt gått upp ett kilo :( Borde röra på mig mer... Fast om jag tänker efter så rör jag på mig en del, rider ca 3 gånger i veckan, jag går i ca 25  trappor (vi har jättemycket trappor i min skola) varje dag, jag går på väldigt långa hundpromenader någon gång i veckan, går till och från bussen vilket blir ungefär 3 km varje dag och så är jag lite "studdsig" i skolan, eller impulssiv, hyperaktiv ibland... :)
Nu vill jag sova, har redan fått träningsvärk från idag, är heeelt slut också. I helgen blir det bara lite chill hemma, festen är framflyttad tills nästa helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0