(22 september)

Var ute och gick i över en timme idag, det ska ju vara bra för konditionen och man ska ju bränna fett. På måndag tänkte jag dra ut och jogga ca 4 km. På fredag så har min skola något som heter Vittraloppet, hela skolan tävlar. Man springer antingen 3,5 km, 5, km eller 7 km. Jag tänkte satsa på 5 km, har aldrig sprungit så långt men jag verkar ju ha bra kondition så jag klarar det nog förhoppningsvis. Mit mål är att klara av att springa hela tiden, ingen idé att försöka vinna för vi tävlar ju mot tvåorna och treorna. Blir nöjd av att klara 5 km :) Mitt mål är att klara att springa 1 mil innan jag är 18 år.
 
Visste ni att jag har pyttesmå händer? Riktiga minihänder! Jag gillar mina små händer, för en viktig sak för mig är att killar ska ha större händer än mig. Man ska kunna lägga sin hand i en killes hand och ens hand ska vara mycket mindre.
Jämförde mina händer med några stycken i min klass i fredags, och jag har verkligen mycket mindre händer än alla. Och smala handleder, jag måste ju ha mycket enklare att bryta mina fingrar än andra.
Jag har inte jättesmåfötter, lite små kanske för min längd. Storlek 36-37.
Minihänder ? :P Nä, rätt normala händer, lite små bara.
 
Förlåt för röriga inlägg, men jag orkar aldrig göra ett nytt inlägg. Och jag brukar skriva om det som ploppar upp i mitt huvud :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0