(22 september)

Kan berätta om ett riktigt pinsamt minne som jag kom att tänka på nyss. I våras när jag skulle tävla lokaltävling på Picco så hade jag förberett allt jättebra. Så när jag gick in på toan för att slänga av mig skyddbyxorna som jag hade över de vita ridbyxorna höll jag på att dö rädsla när jag såg att jag fått mens och det hade gått igenom byxorna! Haha, hade en jävla röd fläck på rumpan... Fick ju panik, var inte så långt kvar tills jag skulle tävla. S jag ringde mamma och ba "HIT MED ETT PAR VITA RIDBYXOR; NUUUUUUUU!!!" Jag hann byta om, så jag slapp rida med vitröda ridbyxor ;)
Haha, hade inte varit så roligt om det såg ut sådär :P
 
Imorgon tänkte jag inte ha vita ridbyxor för jag tycker inte att klubbtävlingar är så speciella längre och för att jag glömt tvätta mina ridbyxor xD Vilken skillnad det är på mig nu som för 4 år sedan. När jag skulle tävla för fyra år sedan skaffade jag 1-2 hästskötare till tävlingen, kom 2 timmar innan samlingen började bara för att borsta på hästen som jag önskat i första hand och smörja dens saker och gråta av nervositet. Jag grät nästan varje tävling, antingen för att jag var nervös eller för att jag inte fick Spot.
Jag skulle ha vita ridbyxor, klubbtröja, plastrong, putsade stövlar, vita handskar osv. haha, var så töntig då :P
 
Nu ska jag lyssna på María och gangnam för att tagga inför imorrn, det är order från ynglet Sofia, man måste ju skratta lite :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0