(22 september)

För tre år sedan tävlade jag Hell på en klubbtävling, haha blev så sur för att jag fick honom. Jag blev så himla arg för att han vägrade på ett hinder, jag ville ju till omhoppning och rejsa runt. Haha det var på den tiden som jag var galen i omhoppning, pga av oss småponnyrttare tog dem bort omhoppning på vår ridskola! Vi red för galet och för mycket på hästarnas bekostnad...
 
Och här är en video på när jag hoppade Chiko för första gången, det var två år sedan så jag var 14 då. Det går lite segt eftersom jag var lite rädd eftersom veckan innan hade han blivit helt crazy och helt plötsligt skenat över hela ridhuset och lekt rodeohäst och hoppat över en upphöjd bom på längden! Så jag vågade inte använda spöet så mycket.
 
Och här är en gammal video som jag gjorde på mig och Spot förut, videosarna är 2-3 år gamla.
 
 
Förresten, nu har min syster kommit hem från skåne så jag kommer inte få rida Hamilton lika mycket längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0