(22 september)

Har bestämt mig nu för att jag inte ska sköta Spot längre, har ingen tid längre för det. Och vad jag hört så har han någon skötare på onsdagar nu, så det är åtminstone någon som tar lite hand om honom. Jag kommer att fixa hans saker lite då och då, men inte vara skötare. Jag tänker satsa mer på My Hamilton, det är faktiskt vår häst och han är lite enklare att hantera och jag har lite större frihet med honom, jag behöver inte fråga om lov ifall jag vill beta honom, skölja av hans ben eller fota mig med honom.
Nu kan jag också säga att jag tycker mer om Hamilton än Spot, eller.. Nä, allså jag vet inte. Men jag tycker mer om Hamilton nu än nånsin <3
Ääälskade häst! Lilla älgen.
 
 
 
Klarade jag av det där, då borde jag ju ändå klara av en klubbhopptävlings på ponny imorgon, 70 cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0