(23 september)

Har fått en blåtira på min fot nu, är glad för att det inte är värre än så. Min fot hade ju kunnat krossats, den klarade sig bra med en liten blåtira. Fick ju faktiskt 400 kilo på min lilla fot, så jag har rätt ont i den nu :(
 
Huvudet är det bättre med nu efter mycket vila, känner fortfarande att det spänner till i huvudet och det känns lite uppsvällt, men det är bättre. Försöker tänka tillbaka på tävlingen idag, och jag märker nu att jag knappt kommer ihåg något alls från när jag gick omkull. Kommer helelr knappt ihåg när jag tävlade sen efter, egentligen borde jag nog inte tävlat för jag var ju lite i chock. Hade ju inte riktigt fattat att jag gått omkull, det kändes som om det inte gick, det hände väl ändå inte mig?
 
Jag ställde mig upp reflexaktigt, rätt fövirrad var jag :P
Var typ helt förvirrad, så jag kunde inte koncentrera mig på vad folk sa till mig. Allt jag tänkte på vad att jag ville upp på hästen och tävla igen.
 
Nu känns det bara konstigt, jag borde vara glad över att jag vann. Men ärligt talat så känns det som om jag kom sist i min tävling och skämde ut mig bara. Eller, jag vet inte men jag har en konstig förvirrande känsla i huvudet. Jag hoppade idag, jag gick omkull, jag vann. En bra historia att berätta, men det känns konstigt. Borde nog sova, börjar visst yra lite nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0