23 september

Hahaha, ja det var en händelserik dag idag. Fick Minty på tävlingen. När jag är påväg att rida mot startlinjen så är jag plötsligt på marken, kommer knappt ihåg något. Hon hade halkat till och gått omkull med mig pga av det hala underlaget. När jag ställde mig upp så hade jag lite ont i huvudet och i foten, men jag ville absolut sitta upp och tävla. Så jag satt upp och kände mig lite chockad, men jag hoppade banan. Borde nog inte ha gjort det, kände mig lite borta när jag gjorde det. Jag gick till omhoppning och jag hade inte tänkt göra snäva svängar, men vinnarskallen tog över och det blev väl lite väl snäva svängar :/ Men jag gjorde dem svåraste i trav, pga av det dåliga underlaget. Hade dåligt samvete efter, tyckte att jag ridit jättedåligt i omhoppningen. Jag vann, men det kändes inte så roligt för jag var inte nöjd med min ridning.
Omkullridningen:
 
Sen var jag banpersonal, jag mådde bra i början. Men sen så smög illamåendet på mig. Började må riktigt illa, blev yr och hade ont i huvudet. Så jag åkte hem direkt efter tävlingen, var inte ens med på prisutdelningen för att ta emot mitt pris. Nu mår jag väldigt illa om jag rör på mig. Är väldigt säker på att jag fått hjärnskakning, slog i huvudet rätt hårt. Jag skyller min dåliga ridning på hjärnskaning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0