(24 september)

Om jag får gnälla lite så måste jag säga att jag idag vaknade upp och hade en stark smärta i nacken/halsmusklerna på höger sidan. Gör jätteont, som om jag sträckt mig eller fått en riktigt hemsk träningsvärk. Men då undrar jag lite hur man tränar för då träningsvärk i höger sida av halsen, jag tror att jag måste sträckt mig. Min fot är inte bättre idag, men huvudet är bra, mår inte illa längre :)
Jag har lite tappat sug efter att tävla efter igår, allt blev bara så konstigt. Jag tänker tävla igen men försöka ta det lite lugnare, jag vill ha en till placering bara spelar ingen roll vilken. Vill ju kvala till KM, för att göra det måste man placera sig två gånger. Synd att vinst från KM inte gör att man automatiskt går till KM nästa år ;) Hoppas verkligen att de fixat underlaget tills nästa hopptävling, annars är de ju farligt. Men jag vet inte om Minty gjorde något fel, alltså jag fattar inte varför hon gick omkull, jaghar tittat flera gånger på filmen och jag är ju i raksträcka när hon bara plötsligt kollapsar :S Eller ej, ser nu att han börjar halka med vänster bakben i svängen men det går lite snabbt i galoppen så hon halkar mer och ramlar.
Här är en video på när jag halkar och när jag rider hela banan, som ni ser så tog jag de svåraste svängarna i trav men hon halkar till ändå i omhoppningen.
 
 
 
Man ser att jag slår i huvudet ganska hårt i slow motion..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0