(25 september)

En sak som jag irreterar mig sjukt mycket på, det är killar som har en liter parfym på sig som stinker apa. Jag tycker att många parfymer som killar har på sig luktar skitäckligt, de brukar också ennvisas med att ha sjukt mycket för mycket på sig då också. Jag har råkat säga till en del killar att de luktar gott, och de ba "Jag har ingen parfym på mig" Och det är just därför de luktar gott, de stinker inte apa som en del andra. Deo är okej för killar att ha på, men skippa parfymen...
En del tjejer har också väldigt mycket parfym på, och det luktar inte gott då heller. Jag är rätt känslig för parfym och mår illa av det, så jag själv har sällan parfym på. Men har jag parfym på så är det Britney Spears Midnight Fantasy, det är en söt och godluktande doft som inte luktar för starkt. Den märks mest av om man kramar någon som har den på sig, inte så att det luktar flera meter omkring den som har den på sig.
 
Viktigt för mig är att varje dag sätta på deo, en deo som inte luktar så mycket. Man vill inte lukta svett, men heller inte lukta för starkt av tex äpple :S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0