25 september

Åh fyfan vad illa jag mådde idag, blev förvånad över att jag mådde så mycket sämre idag. På spanskan trode jag att jag skulle kräkas för att jag hade så ont i huvudet och mådde så sjukt illa,  så jagvar tvungen att gå från lektionen och be om en Ipren hos receptionen. men jag fick ingen Ipren av henne, för man måste tydligen vara 18 år för att få Ipren, vad är det för regel? Det är ingen åldergräns på ipren :S
Men jag fick sen en tablett av Astrid, mådde då mycket bättre så jag kunde följa med till Natuerhistoriska. Men det var rätt tråkigt för vå var tvungna att svåra på en massa frågor om evolution, naturligt urval m.m. Coolaste på museét är ju lugnt t-rex! Skitläskig ju, har drömt massor med mardrömmar om t-rex men de är så coola!
Så sjukt stort muséum, värsta labyrinten.
 
Jag tror jag stannar hemma från skolan imorgon, jag mår nog väldigt dåligt eftersom jag inte riktigt fått vila mig. Hjärnskaning är ju egentligen =vila, men jag måste, måste, måste göra en massa saker hela tiden. Så imorgon så blir det stanna hemma och ta det "lugnt" haha fast jag ska sälja tre hamstrar och rida imorgon, kanske inte blir så lugnt som jag borde ha det. Äsch, skitsamma i dagens tider går det inte att det ta lugnt! Lugnt i dagens samhälle =
Plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0