(25 september)

Bilder fotade av Caroline från i söndags.
Jag tror Minty klarade sig rätt bra trots att hon gick omkull, för Minty är inte en häst som hoppar om hon har ont. Hon kan ju tvärnita, hon har dock aldrig gjort det med mig än så länge. Egentligen så tycker jag inte att det är så roligt att hoppa Minty, hon är ingen jätteutmaning men en häst som är duktig på klubbtävlingar. Det var lite spännande och en utmaning att tävla i söndags för jag kände mig lite ur balans och jag visste ju inte om Minty ville hoppa, men det gick ju bra. Dock så får man inte enligt TR tävla alls om man ramlat av inne på banan ens, det kunde ju ha blivit helt fel. Men tur att det gick bra ändå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0