(25 september)

Borde egentligen inte gå till skolan, min hjärnskaning har inte gått över än. Jag får små attacker av illamående då och då, då kan jag inte koncentrera mig utan jag vill bara spy. Men vissa stunder så mår jag hur bra som helst, sen kan illamåendet komma från ingenstans. Hela kroppen är ju mörbultad, har blåmärken lite överallt. Men jag ska till skolan idag för vi ska till naturhistoriska museét och titta på evolution, och det är spännande tycker jag.
Vi har varit där ett par gånger.
Jag är naturare, det är lika bra att man står för det. Igår så hade hela min naturklass med sig sina böcker ut när brandalarmet gick, men det var för att vi inte fick lämna dem så alla andra klasser mobbade oss -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0