(26 september)

Jag sov 16 timmar inatt! Vaknade 15 idag, och då hade jag panik eftersom en hamsterköpare skulle komma när som helst då. Flög upp ur sängen och städade, satte på mig kläder. Det gick bra, nu är alla ungarna sålda.
Men jag mår skitdåligt, är inte illamående längre men det känns som om jag har periodisk feber. Jag slutade ju ha det för ett par år sedan, men det känns som jag har det nu. Har sjuklig smak i munnen, känns som jag har feber, är sjukt hängig och mår dåligt. Har lite feber nu, så jag får se om det blir bättre eller inte. Ska försöka rida idag, kan ju ta en alvedon nu så jag orkar.
 
Var hemma från skolan idag för jag var tvungen att vila mig, har inte gjort det. Det är därför min hjärnskakning hade blivit bättre, för jag hade inte vilat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0