(27 september)

Fick ett litet bakslag idag efter ridningen igår tror jag, mådde väldigt illa idag. Det gjorde jag inte igår för då sov jag ju hela dagen. Så himla jobbigt att må illa och ha ont i huvudet hela tiden, hur länge sitter en hjärnskakning i egentligen? Imorgon så ska vi jogga och orientera på Hellasgården, så jag tror inte jag går till skolan. Man ska ju inte ytföra fysisk aktivitet tills man mår bra.
Titta på videoklippet när jag ramlar, jag slår ju i huvudet ganska hårt ändå.
 
Det roliga med det här är att jag fått en liten minnesförlust från själva fallet. Jag försöker tänka tillbaka vad som hände och vad jag tänkte, men jag får bara ont i huvudet för jag kan inte komma ihåg vad som hände. Bara att hon ökade farten, och sen kommer jag inte ihåg mer tills jag sitter upp och säger "Det var väl innan startlinjen?" Vanligtsvis så brukar jag hinna tänka en miljon saker när jag ramlar av, men nu är det tomt i huvudet, kommer inte ihåg det. Videon påminner mig om hur det var i alla fall :) Men jag borde nog inte tävlat sen, det gick ju bra men det kunde ha gått illa.
Kommer knappt ihåg något från när jag tävlade heller, känns som om allt gick på en sekund. Fick ju aldrig sätta mig ner och hämta andan, allt blev bara pangbopong på nu!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

Det går inte att se videon, den innehåller musik från EMI :p

2012-09-28 @ 08:03:56
URL: http://Http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0