(3 september)

I lördags pluggade jag matte i en timme, och igår läste jag. Så nu har jag gjort mina läxor och kan komma med gott samvete till skolan, det är seriöst något av det bästa som finns. När man har gjort läxorna ordentligt och känner att man kan, samma sak med prov. Man har pluggat som satan och verkligen kan allt, då är det bara roligt att få skriva ner sina kunskaper och visa att man kan.
Det här ska bli en rolig vecka, jag har barnsn ö att se fram emot, kick-offen och jag har 4 ridpass på MH att se fram emot, och det gör jag nu verkligen efter igår! :)
Älskade hästen <3 Är fortfarande glad efter igår.
 
Eftersom jag fått med skolan och ridningen i ett inlägg, då måste jag ju få med hamstrar på något vis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0