(7 september)

Haha, poängjakten igår var grymt rolig! Vi var fyra stycken i min grupp, och fyra tvåor som såg till att vi gjorde grejerna.
Man fick göra väldigt pinsamma saker, här är några exempel: Jag gick fram till ett killgäng och vände på en kille och sa "Vilken kroppsdel på mig tycker du är snyggast?" Han svepte med blicken över min kropp och ba "benen" HAHA! Sen så fick jag sätta mig ensam i en tågvagn full med främlingar och helt plötsligt börja sjunga "ont det gör ont" Alla på vagnen tyckte jag var väldigt konstig. Jag fick bygga en pyramid med några främlingar, rita av en kille och tigga om pengar för porträttet, leka apa på tunnelbanan, berätta om min barndom för en främling på en bänk och säga hur patetiska ungdomarna nuförtiden är. Det pinsammaste var när Judy och jag gick in i ett provrum på H&M på killavdelningen där det var fullt och ba gjorde jättehöga sexljud! Tydligen hade det var lite för högt eftersom ALLA på våningen hade hört oss så alla tokstirrade på oss när vi gick ut.. Vi gjorde en flashmobb med Baby Justin baby.
Sånt där är mer okej att göra i en provhytt, mer okej än att göra sexljud :P
 
På kvällen var det fest utomhus, det var faktiskt kul och väldigt mysigt. Jag lärde känna killarna i min klass bättre, jag har alltid tyckt att de är osociala. Fick reda på en sak som jag blev fett skadeglad av också xD Måste säga grattis till mitt Yngel också (internskämt) ;) När jag skulle hem sen så var jag på rätt gott humör, bara babblade och pratade på om allt. Sofia och Ida blev nog rätt underhållande, vi fick ju vänta på bussarna rätt länge eftersom nattbussarna typ aldrig går och tunnelbanan var stängd. Vi tog oss hem till slut i alla fall, jag kom hem vid 3 och då var jag vrålhungrig så jag mumsade i mig mat och somnade :P
Har fått lite nya kontakter igår också, får se om jag kommer ihåg namnen :P
Men det var riktigt kul igår, har ju varit lite emot fester förut. Men efter igår så vill jag nog gå på fler :)
 
Nu ska jag rida MH, bye! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0