(8 september)

Red ut på Hamilton idag, ingen dressyr. Var mysigt att hoppa lite diken och galoppera fort, han tycker att det är så kul. Det roligaste är att skritta fram till uppförsbacken bakom skogshagen, och sen gasa på uppför backen, han känndes som värsta westernhästen då :D Fast han var lite läskig en gång när jag skengalopperade på en äng, då kastar han sig åt sidan (inte hoppar till, utan flyger åt sidan) bockar och drar iväg efter, var nära att jag ramlade av. Han ville inte bryta av sig :/ Han var väl trött på allt dressyrarbete i ridhuset antar jag :P
Kom på en sak när jag skrittade i skogen, då började jag vissla på en pippisång. Kom att tänka på att Hamilton måste vara släkt med Lilla gubben, de är så himla lika i sättet. Snälla, matglada och Hamilton skulle nog gärna bo i ett hus. Jag tror nog att Hamilton är släkt med Lilla Gubben, tänk er Hamilton som tigrerad. Han skulle VARA Lilla gubben då helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0