(9 september)

Jag vet att många av mina läsare är rätt unga tjejer, går i skolan och är duktiga och snälla, och lite blyga. Jag är säker på att många av er någonsin varit lite intresserad av någon kille någon men inte vågat säga något för ni vet inte om han gillar er på samma sätt. Jag kan kanske hjälpa er lite med det, jag har hört det mesta genom åren och snappat upp intressanta saker, för man kan läsa av deras kroppsspråk. Här är några exempel som jag kommer på nu:
 
*Sitter han vänd mot dig? Pekar hans fötter mot dig? Tittar han på dig när du pratar? Det är bra tecken på att han gillar dig.
 
*Sitter han framåtlutad när du pratar? Ser han intresserad ut? Ställer han frågor om det du pratar om? Det är tecken på intresse. Om han istället lutar sig bakåt och verkar ointresserad, då är han ointresserad.
 
*Det ska tydligen vara så att ens pupiller ska vidgas om man är nära någon man gillar, så om man har ett bra tillfälle kan man ju kolla det. Fast jag venne, jag skulle nog aldrig göra det. Man måste ju stirra in i dens ögon då :P
 
*Härmar han dina rörelser? Om du drar handen genom håret, gör han det också? Det är tecken på intresse.
 
*Om han är nervös när han pratar med dig, så kan det betyda att han är intresserad. Han är rädd att tabba sig framför dig.
 
För det mesta märker man om en kille gillar en, det här var mest lite småhjälp :)
Lycka till med kärleken tjejer ;)
Trackback
RSS 2.0