14 april

Önskar jag sett denna text tidigare, vet exakt vem som jag skulle sagt det till!


Killar alltså! Nej men ska jag vara ärlig så är jag inte längre jätteförtjust i festandet. Jag är nog inte en sån person, det är så många som sagt till mig att jag är alldeles en för snäll och söt för att passa in i denna festvärld. Men jag vill verkligen ha en pojkvän, när jag får det kommer jag nog sluta festa. Men grejen är ju att jag nog aldrig kommer hitta en seriös kille på en fest, det typ går inte. Trodde jag hittat en, men sen fick jag reda på att han ljugit för mig hela tiden..


Jag är rätt kräsen på killar på sistone, och det ska man vara! Man ska inte ta första bästa för att man är desperat. Har funnits och finns killar jag kunnat bli tillsammans med, men jag vill vara kär i personen jag är tillsammans med. Inte ha ett Internetförhållande typ.. Får leta vidare helt enkelt, kommer nog hitta någon så småningom. Jag tycker jag är rätt bra flickvänsmaterial, jag är snäll, trogen och jag kan laga mat! ;) vad mer kan man erbjuda liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0