14 april

Lite fler bilder från igår fotade av Caroline k




Pigg och stark som fan!






Kolla, hon hoppar solhindret utan problem, tittar inte ens på det!

DEt var svår sväng till det där hindret, kom väldigt snävt med flit, sol på hindret, och den färgen gillar inte hästar att hoppa för den är så mörk. Men hon tvekade inte alls! Även fast hindret kom väldigt plötsligt tog hon bara tag i det och flög över som den ängel hon är!

En kul grej var att jag var på chillkrök på lördagen, men jag drack såklart inget och jag hade kul ändå. Jag gick och la mig där rätt tidigt för jag ville ju vara utvilad. Låg helt ensam i en säng i Skarpnäck och sov igår lite random :p alla där tyckte jag var sjukt tråkig då.



sen gick jag ensam upp och åkte till stallet, hade ridkläder med mig. Gjorde det för snows skull, för att jag skulle rida så bra som möjligt så behövde jag min sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0