17 april

Brukar gilla 112 Aina, det är rätt så kul. Men i måndags tog jag lite illa upp av deras avsnitt, tyckte en del inte var så rolig. De hade köpte en guldhamster som skulle "spåra droger" och så släpper dem ut den på marken och tjockisen kliver på den så det bara blir en blodig smet på hans fot. Hsmstern bodde också i en sån här hög klätterbur, jag har varit med om en hamster som klättrar högst upp ramlat ner och brytit nacken och dött i en sådan bur, livsfarlig bur. Sen hade hamstern bara ett litet dvärghamsterhjul, alldeles för lite så dens rygg kan skadas ordentligt av att springa i det. Det var sån hjulhållning de höll på typ 90-talet, nej mådde lite dåligt av att se det.
Ni kanske tycker jag överdriver, men nej alltså jag tycker det inte är ett rolugt skämt att låtsas mosa en hamster. Sen är det det inte kul att se saker till en hamster som kan döda den, som jag själv sett döda enhamster.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0