24 april

Ska sova hemma hos Ida dem närmaste dagarna för hon har FF och vi har ingen skola ;) Tänkte göra en bucketlist då, vi ska göra en lista på grejer vi ska ha gjort innan veckans slut :D
Mina förslag på grejer som ska stå på den tänker jag inte skriva här ;)
 
Förresten så är det ridning idag, hoppas på finaste Bäret :)
Visste ni att när jag var liten så ville jag börja sköta henne, och när jag skulle säga det till marlene att skriva in mig så glömde jag bort vad hennes riktiga namn var (var väldigt liten då) så jag sa "Jag vill börja sköta Snöbollen" för på den tiden kallades hon för det. Då svarade Marlene "Men du vet väl att hon nu för tiden kallar för Bäret" Haha men jag lev faktiskt skötare på henne, haha gillade henne redan som en plutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0