25 april

Igår på morgonen satt pysen vår katt och vaktade vid en påse inomhus, såg att det satt en mus där. Tyckte synd om den så jag räddade den med hjälp av ett badmintonracket och en hink. Musen blev jätteglad av att bli utsläppt i det fria :D




Sen igår red jag den nya ponnyn Linea, vi red ut mestadels av ridturen. Hon var perfekt storlek för mig och snäll att rida ut på, lite spänd och tittig ibland bara. När vi red i ridhuset gick det sämst för hon var sjukt rädd för hörnen vi A, hon kunde inte ens gå på den kortsidan.. Så hela ridningen förstördes pga av det, kunde typ inte göra övningen ordentligt. Men annars var hon kul att rida :)

Sen åkte jag hem till Ida och sov där och arbetade på vår bucketlist ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0