29 april

Veckoplaneringen här  då:
 
Måndag: Chillichill
Tisdag: Ska rida igen. Valborg, blir ju utan tvekan fest! ;)
Onsdag: Städa hamsterburar
Torsdag: Min födelsedag, haha blir väl plug...
Fredag: Fest, måste fira att jag är 17!
Lördag: Åh, inte bestämt. Får se om jag festar, chillar eller kanske träffar min på G kille? ;)
Söndag: Glasssssöndag <3
Vill ni vet vad det är för tråkiga grejer jag önskat mig i födelsedagspresent i år? :P Typ lakan, xlash, presentkort och skittråkiga grejer :P Men jag gillar inte att fylla år och jag önskar mig grejer som jag utan tvekan kommer få, istället för att önska mig en massa saker jag inte kommer få och bli besviken... Så jag önskar mig billiga men bra saker att ha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0