30 april

Ni kanske kommer ihåg att jag klagade på att jag inte gillade min fb profilbild för ett tag sen. Nu har jag äntligen bytt, när jag var hos Ida tog hon lite foton på mig så jag har nu en ny profilbild :D
Men nu ska jag berätta en hemlis för endast mina kära bloggläsare, jag redigerade bilden pyttepyttelite! Jag hade lite dubbelhaka på orginalet så jag redigerade bara bort den, men jag hoppas det är okej ;)
Orginal:
Sen den lite redigerade bilden:
Redigerade kvaliten på bilden liten bara,
 
Idag ska jag rida igen, hoppas på finaste Snow! Vill rida min lilla hoppstjärna :)
Hoppas verkligen att jag får henne på nästa klubbtävling, hoppas då också att i så fall att jag får hoppa 10 cm högre, lika högt som dem andra. Jag vet att hon klarar det, för hon är grym! Hon tyckte det var så himla skoj sist vi tävlade, det är så det ska vara :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

Titta vem som blivit vinnare :))
http://hamsterlyan.blogg.se/2013/may/vinnare-manadens-hamster.html

2013-05-01 @ 18:44:19
URL: http://hamsterlyan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0