4 april

Igår red jag den fina ponnyn Snow, gillar verkligen henne! Vi hade WE och i början tränade jag att försöka få henne att gå över en bro typ, hon har lyckats gå över den förut utan att ledas. Men efter lite vel hit och dit så fick jag över henne till slut. Vi kunde till och med trava över den sen :)


Hon var också väldigt fin att rida igår, men lite för pigg särskilt i galoppen. I slutet sen så skulle vi rida med en sån här Lans och ta upp ringar från tjuren. Gick inte bra.. snow blev skiträdd för Lansen och brallade iväg i sken.. Haha alltid :)


Nästa söndag ska jag tävla, jag är rätt så säker på att jag får snow. Det skulle vara en kul utmaning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0