9 april

 
Nämen ser man på, tjena alla bloggläsare har kommit tillbaka! Undrade ett tag vart ni tagit vägen ;) p.g.a. så ska jag inte sluta blogga, ska försöka blogga lite mer nu coh roligare inlägg. Inte bara deppiga festinlägg ;)
Nu ska jag göra hemmagjord kola för det är sjukt gott!
Sen kan jag lägga upp lite bilder som är en av de första bilderna jag publicerade på min blogg år 2010
Jag och Erica, vi var riktigt tajta vänner då
Jag med min medryttarponny karenina som tyvärr är avlivad nu :(
Jag och Nonni, min andra medryttarhäst som också är avlivad nu..
Chicken, Moa och jag 2009
Hahahha sofia :)
 
Mina fina paintbilder jag ritade på den tiden!
Nonni
 
Ulrik Munther 2009!
Jag på karenina och Malin på Fighter
Målade min syster till en djävul
Sofiiaaa yngel
Finaste lilla ponnyn :)
Haha det var på dent iden sofia älskade rasmus :)
Var livrädd för hästar som låg ner!
På den tiden hängde jag i stallet på torsdagskvällar på övervåningen med sofia mycket, haha vi gjorde så sjuka saker...
 
Sköna bilder som väcker lite minnen :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej jag heter Rebecca, hittade din blogg av en slump. Läste din presentation, hur många hästar har du? vad har du mer för djur? :)

Svar: 1 häst bara, sen 3 hamstrar, 2 katter och 2 hundar :)
Alicia

2013-04-10 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0