13 augusti

Igår träffade jag Erica på kvällen och vi snackade om att man någon gång ska sminka sig fett länge fett fint, men sen kom vi på att det inte passar på oss. Jag och hon har typ utseenden som blir typ förstörda om man har mycket smink, det ser bara grovt ut. Finns flera olika typer av utseenden, en del tjejer är snygga, sexiga, knubbiga och jag och erica kan man säga är mer söta än typ sexiga. Och därför passar vi inte i för mycket smink. Det är som att sätta på massa smink på en bebis, det är inte snyggt.. Plus att jag är blond, blir för grovt om jag ska ha typ eyeliner. Passar bäst i bara mascara och pyttelite ögonbrynspenna :) Sen för några dagar sen hade jag lösögonfransar, och mer smink. Blev alldeles för grovt på mig..
Så lite smink är bäst på mig :)
Jag lockar också till mig de killar jag vill ha på det viset, vill inte ha en kille som vill att man ska vara sjukt fixad hela tiden. Satsar mer på att vara söt än snygg när jag sminkar mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0