15 augusti

För en vecka sen dog min sista guldhamster CocoPopz Tom Toolbox. Jag vet inte varför han dog, det var lite läskigt jag hittade honom död i sin sandlåda med öppna ögon :s Han blev i alla fall 2 år och 8 månader.
 
Det var en hamster som fick vara med om mycket, han fick åka kryssning till Finland en gång bara för att få para sig, han åkte till göteborg en gång för att få para sig och han tjuvparade sig hemma hos mig en gång på en bibel. Han ställdes ut på SM en gång och fick cert av engelsk domare. Han var klapphamster i en hage på husdjrusmässan i kista en gång. Ja han fick vara med om det mesta ;)
 
Kommer inte skaffa en ny hamster pga av att jag har papova risk i mitt hus, smittsam guldhamstersjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0