18 augusti

Imorgon börjar skolan för mig, och det ska bli lite kul. Fast jag har blivit väldigt optimistisk på senaste tiden, känner liksom att man inte kommer någon vart genom att bara klaga. Man ska se allt genom den ljusa sidan :)


Just nu slutar jag tänka så mycket framåt, jag tänker såhär: vad skulle göra mig glad just nu? för stunden? Är det att äta lite jordnötter gör jag det, gosa med kaninen? hoppa agility med hunden? se en film? laga fattiga riddare? Man ska se alla små grejer som gör en glad till något stort :)


Jag gjorde fattiga riddare mitt i natten för att jag kände för det. Och jag var hur nöjd som helst med det, jag hade kunnat festa igår om jag ville. Men det ville jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0