18 augusti

Jag har just nu festpaus! Känner liksom inte för att festa, inget behov. Är typ hellre hemma med djuren ensam.


Jag bryr mig inte ifall om folk tycker jag är tråkig, jag vill försöka hitta tillbaka till gamla goa, rara och duktiga Alicia, som hellre lekte med sina hamstrar än festade.


Anledningen till det är att jag denna vecka fick höra några falska rykten om mig i Tyresö, typ att jag hållt med tre killar jag aldrig hållt på med. Typ att jag är orre och så, blir lite ledsen då eftersom det inte stämmer. Så jag ska börja ta det lugnt och festa mindre och hjälpa till mer hemma, min mamma har ju i fyra år haft en kronisk inflammation i hjärnan, en sjukdom vid namn ME. Hon har blivit sämre på sistone och är 100 % sjukskriven nu och för det mesta sängliggandes. Jag kan inte vara ute och röja varje natt längre, det oroar min mamma och jag vill att hon ska må bra.


Hon var inlagd på Huddinge sjukhus en natt igår för sömntester.

I höst är jag också med i något som heter youngrider, en extraträning som är varannan lördag 08:00 då kommer jag ändå inte kunna festa på fredagen.


Så jag ska försöka bli duktig igen, satsa på skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0