14 februari

Det gick bra att hoppa snow igår, vi hoppade lågt och inte så mycket. Hon tvekade inget på hindrerna, men hon var lite seg och tog inte tag i hindrerna så mycket. Hon verkade lite trött, kan berott på att hon hoppat en gång på en lektion innan jag red.




Hon hoppade inte speciellt stort heller, vilket var bra :)

Kom över min rädsla igår med att hoppa Snow med ett rosa spö. Har bara intalat mig själv att jag inte kan hoppa med ett rosa spö, då kommer det gå dåligt. Men det gick bra idag :)


Sen när jag hem råpluggade jag. Pluggade som in i sjutton på en uppsats igår. Den blev 4,5 a4 och på 2300 ord. Jag gjorde den på mindre än ett dygn. Försöker bli klar med alla mina arbeten mycket tidigare så att jag ligger före nu inför Florida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0