2 februari

Om 19 dagar ska jag till Florida, och det ska bli grymt!
Först åker vi med flyg till Miami och bor där en natt på hotell för att sen dagen efter åka på Bahamas kryssning genom västindien i 3 dagar :D
Vi kommer stanna på lite olika ställen med båten. På båten så finns det två pooler, en klättervägg m.m.
 
Efter kryssningen kommer vi bila till Fort Myers där morfar bor typ ute i skogen bredvid en flod med alligatorer :O Morfar har en egen pool, hoppas inte alligatorerna känner för att bada där :O
Sen bilar vi till Orlando och bor där i 3 dagar på ett fett stort och fint hotell :)
 Exterior
Exterior
Deras swimmingpool går igenom hela hotellet, det är som en flod :O
I orlando ska vi gå på saker som Disney World (fast dit vill inte jag gå, är jätterädd för berg och dalbanor), aquaworld vill jag gå på, vattenland, djurpark m.m.
Dem sista dagarna ska vi spendera hemma hos morfar sen. Ser verkligen i fram emot Florida, kommer bli asnice tror jag :)
 
19 dagar kvar bara :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0